HabbizHeaven

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
HabbizHeaven

HabbizHeaven er Habbiz's eneste offisielle fanside. Habbiz Norge's 1# fanside.


5 posters

    Forslag til Underholdning for å av brukere.

    avatar
    Wimp


    Antall Innlegg : 8
    Join date : 10.09.2011
    Age : 30
    Bosted : Kristiansand

    Forslag til Underholdning for  å av brukere. Empty Forslag til Underholdning for å av brukere.

    Poste  Wimp Lør Sep 10, 2011 9:51 pm

    Etter at jeg sendte e-post til Zem zam har jeg ikke fått noe tilbakemelding, prøver heller her.

    Heisann

    Jeg vil gjerne sende inn et godt forslag til en radio som skal styres av dere/meg.
    Orginalt er det ganske enkelt å sende inn et forslag, men forslaget blir aldri diskutert., men prøver hvertfall.

    Forslag:
    Forslaget er å sette opp en Radio for og av brukere/HH. Som underholder og holder konkurranser live. Det er mange som har prøvd dette å fått positive tilbakemeldinger.
    Jeg har alt klart til å streame, men mangler jo server

    Jeg er en seriøs ungdomsgutt som lever av å underholde.
    Jeg kan radio, jeg har holdt på med dette i 3 år, så kan mine saker! Du kan bare spørre Svein 
    Hvis du kan sette opp en radio kan jeg underholde og styre sånn at du får lite stress med radio delen!




    Mvh
    Oliver
    Radiovert
    ZemZam
    ZemZam


    Antall Innlegg : 13
    Join date : 06.09.2011
    Bosted : Habbiz Hotell

    Forslag til Underholdning for  å av brukere. Empty Re: Forslag til Underholdning for å av brukere.

    Poste  ZemZam Lør Sep 10, 2011 10:12 pm

    For en kjempe god idee! Du kan godt få med deg en eller flere til å holde denne radioen Smile Vi vil gjerne sponse og sammarbeide/jobbe med denne radioen. Skal poste en nyhet om forslaget snart, så kan vi diskutere og finne ut mer om evt. hvem som skal holde radioen oppe.
    avatar
    Wimp


    Antall Innlegg : 8
    Join date : 10.09.2011
    Age : 30
    Bosted : Kristiansand

    Forslag til Underholdning for  å av brukere. Empty Re: Forslag til Underholdning for å av brukere.

    Poste  Wimp Lør Sep 10, 2011 11:09 pm

    jeg vil isåfall ikke ha noe med oppsetting av server.
    Onkelz
    Onkelz


    Antall Innlegg : 15
    Join date : 07.09.2011

    Forslag til Underholdning for  å av brukere. Empty Re: Forslag til Underholdning for å av brukere.

    Poste  Onkelz Søn Sep 11, 2011 10:30 am

    Nice, Ide ,)
    avatar
    Sweety


    Antall Innlegg : 2
    Join date : 11.09.2011

    Forslag til Underholdning for  å av brukere. Empty Re: Forslag til Underholdning for å av brukere.

    Poste  Sweety Søn Sep 11, 2011 11:31 am

    Kult, gleder meg vist det blir noe av dette.
    Morten
    Morten


    Antall Innlegg : 2
    Join date : 10.09.2011
    Age : 27
    Bosted : Troms

    Forslag til Underholdning for  å av brukere. Empty Re: Forslag til Underholdning for å av brukere.

    Poste  Morten Søn Sep 11, 2011 12:29 pm

    Høres kult ut Very Happy

    Sponsored content


    Forslag til Underholdning for  å av brukere. Empty Re: Forslag til Underholdning for å av brukere.

    Poste  Sponsored content


      Klokken er: Tor Sep 19, 2024 2:13 am